dinsdag 8 februari 2011

Essence Quattro

Ik ben al sinds een tijdje op zoek naar een leuk, klein, simpel, handig neutral oogschaduw paletje. Eindelijk heb ik er dan een gevonden! Namelijk; Essence Quattro in 05 to die for. Het is een heel klein, handig paletje die heel makkelijk in je tas past en ook wel schattig is. Zelf ben ik dol op Essence, en ik zou het liefst alles van hun kopen. Maar er zijn ook weer nadelen aan. Hieronder zie je de foto's van het Quattro. Sorry voor de slechte verlichting, de foto's zijn in de avond genomen.

                                 Voorkant met de kleurtjes


                                 Achterkant met de ingrediĆ«nten, wat het is en hoe het heet.

De nadelen aan het Quattro zijn;
Sommige kleuren zijn iets te shimmery
Pigment kan bij de eerste keer een klein beetje tegenvallen

De voordelen aan het Quattro zijn;
Makkelijk om in je tas/avondtasje te stoppen
Mooie neutrale kleuren
Goede prijs( €2,99 geloof ik)


1 opmerking:

  1. haai,
    echt superleuk dat je deze blog hebt gemaakt!
    alleen jammer van het licht.
    kan je miss ook een keer laten zien hoe het op je ogen zit? :P

    xx

    BeantwoordenVerwijderen