zondag 13 februari 2011

Make-up meenemen op vakantie

Ik ga in de voorjaarsvakantie op vakantie naar mijn moeder's familie in Praag, en ik neem echt altijd te veel make-up mee. Dus hier wat basis dingen die je moet onthouden als je je make-up voor op vakantie of een weekendje weg meeneemt.

* Vraag jezelf af ofdat je de make-up écht nodig heeft, en écht gaat gebruiken.

* Denk na ofdat de make-up ook bij de gelegenheid past. (denk aan skiën, zomer, herfst, feestjes op vakantie)

* Beslis je eigen maximum van alle make-up die je meeneemt.

* Let op, dat je op vakantie ook vaker nog make-up koopt, nog in je tas/tasje moet passen.

Dit waren de basis dingen waar je op moet letten, voor als je een beetje een mega erge make-up fanaat (ik) bent. Dinsdag komt er een video (mijn 1e) waarin ik jullie laat zien wat ik meeneem.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten