dinsdag 15 februari 2011

Nog kopen #1 : Dermacol Acne Cover foundation/make-up



Deze foundation MOET (ik van mezelf) kopen als ik bij mijn moeder's familie in Praag ben. Ik wou deze foundation al in de zomer kopen...maar ik twijfelde en dus heb ik het maar niet gedaan. Vandaag kwam ik weer op de site van het beroemde Tsjechische merk Dermacol...en ik wist meteen dat als ik in Praag ben, ik naar de drogist ren en die foundation koop.
De foundation belooft je acne/jeugdacne/puistjes perfect te verbergen. Ik heb zelf jeugdacne/puistjes en dus heb ik een enorm goede dekking nodig. Ik vind vooral de verpakking grappig, wel plastic maar heel handig om mee in mijn koffer naar Nederland te stoppen.

Hier komt hopelijk nog een review over. Deze foundation is niet in Nederland verkrijgbaar (sorry).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten